2010. december 21., kedd

Rácuppanós tökleves - Chris receptje

Pár hete egy iszonyúan hosszú munkanap után fáradtan beestem Chris ajtaján, épp töklevest főzött. Hát maga  hír nem villanyozott fel nem vagyok egy nagy tökrajongó. Illetve nem voltam amíg ezt elém nem tolta. Menzás berögződéseim egyből elszálltak. Ez a verzió karakteres, picit csípős, sűrű de krémes, illatos és nem utolsósorban tök egészséges! Rá is cuppantam, megfőztem én is többször, kis zacsikban le is fagyasztottam. 20 perc alatt kiolvasztom, ha nagyon éhes vagyok akkor pirítok mellé két szelet haloumit vagy egy pár szelet füstölt kolbászt és kész a teljes értékű vacsim.


2 megjegyzés:

  1. Szia! Kukkants be a blogomra, ha lesz időd! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gasztroblogger!
    A finom étel alapja a kreativitás, a bátor és harmonikus fűszerezés, valamint a minőségi alapanyagok használata. Nincs ez másként a legkisebbek esetében sem, csak a 6 hónapos-3 éves babáknál még arra is vigyázni kell, hogy a felhasznált alapanyagok megfeleljenek az adott korosztály igényeinek. Egy kismama számára mindig nehéz eldönteni, hogy mit adjon enni a babájának, hogyan főzzön számára a konyhában, és miben tér el a felnőttek étkezése a kicsik babaételétől. Nekik kíván segíteni a Nestlé Babarecept Versenye, amelyre szeretnénk a konyhában otthonosan mozgó gasztrobloggereket is meghívni. A táplálkozási irányelveknek megfelelő legkreatívabb recepteket a Nestlé értékes ajándékokkal jutalmazza. A legjobb és legérdekesebb ételeket majd a nagyközönség választja ki szavazás útján.
    Bízunk benne, hogy sokan elfogadják a felkérésünket és részt vesznek majd a versenyen. A recepteket 2011. május 15. és 2011. június 15. között várjuk. További információt a www.mitegyenababa.hu, és a www.babareceptverseny.hu weboldalakon találhat.

    VálaszTörlés